Gente rezando en la tumba de Don Chiqui

aniversari de la vocació

Compartir:
Con San Josemaría y el beato Álvaro. París, 3 de febrero de 1959
Amb sant Josepmaria i el beat Àlvar. París, 3 de febrer de 1959

Aniversari de vocació: beat Àlvar i Chiqui. Carta a sant Josepmaria: «Pare, vull ser un fill molt fidel i útil per a l’Obra”.

En aproximar-se els dotze anys de la seva resposta generosa a la crida de Déu per servir-lo a l’Opus Dei, el 28 de juliol de 1935, en Josep Maria Hernández Garnica escriu a sant Josepmaria, ple de profunda humilitat, i mostra les seves disposicions de servei a l’Església i a totes les ànimes. Pocs dies abans, el 7 de juliol, també ho havia estat del seu amic d’infància, l’Álvaro del Portillo.

La lectura d’aquesta carta, datada a Madrid el 15 de juliol del 1947, aporta llums per viure amb més profunditat el 80è aniversari d’aquestes dues dates: el 7 i el 28 juliol. I a prendre exemple del beat Àlvar i del Servent de Déu José María Hernández Garnica per secundar, amb una resposta generosa i alegre, els plans de Déu.

«Pare, a Álvaro que clar que vaig recordar del dia 7, dotze anys a casa. Quantes coses bones en aquests anys. Jo compleixo d’aquí a tretze dies els 12 anys. Quina manera tan diferent de veure la vida! Quantes gràcies a Déu i la meva Mare. No entenc com es va fixar el Senyor en mi per una cosa tan gran. Em deixa. vull ser un fill molt fidel i útil per a l’Obra”.

cfr.  Roturando los caminos. José Carlos Martín de la Hoz, Ed. Palabra, 2012.

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *