Gente rezando en la tumba de Don Chiqui

Comença a estudiar enginyeria de Mines.

Compartir:

En acabar el batxillerat va començar a preparar el difícil ingrés a l’Escola d’Enginyers de Mines, que comptava amb places limitades.

Com era habitual, va anar a una Acadèmia especialitzada en aquestes matèries. Per fi, tantes hores d’estudi i classes van donar fruit.

Al setembre de 1932, superats els exàmens d’ingrés, va presentar una instància per ser admès a l’Escola d’Enginyers de Mines a Ríos Rosas.

A l’Escola de Mines, va fer molts amics i es va aplicar als estudis amb serietat. Va superar les assignatures a la convocatòria ordinària de juny. Les seves qualificacions el van col·locar entre els millors del curs.