El 1923 va iniciar el batxillerat al Col·legi del Pilar, dels Germans Marianistes, on va romandre fins a obtenir el títol de batxiller en Ciències el juliol de 1929. Els seus companys el recordaven com un alumne ben dotat, senzill, confiat, constant, encara que rebel.
Tot i que era de natural una mica tímid, tenia molts amics, amb els quals feia esport, jugava, compartia les petites i grans aventures de la infància i la joventut.
